Hejdå föralltid.

Hejdå allesammans, vet att det har blivit mycket byta blogga nu och så.
Men, nej. Jag är less på allt. Jag vill faktiskt helt ärligt inte dela med mig av mitt liv till er. Sorry, men så ligger det till nu. Sen så orkar jag inte, bloggen tar upp för mycket tid. Sista gången jag höll på med en blogg kan jag säga. Jag vet att jag har sagt så här förut, och sen dagen efter startat en ny blogg. Men nu menar jag det verkligen, så ni som kommer sitta och vänta på en ny blogg som jag kommer göra. Gör inte det, snälla. För jag kommer ALDRIG starta en ny blogg. Onödigt att skriva i en blogg som knappt ingen läser. Har redan en hemlig blogg, som ingen vet om. Som jag skriver av mig mina känslor och så. Men det kommer någon aldrig få läsa.
Så hejdå föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0