Fucking true

jag har så många frågor, dom du inte vill svara på
du säger att du älskar mig, att du vill förstå
inte lätt för mig, när det var du som dissa mig
jag gjorde vad som helst, men kan ändå inte hata dig
även fast jag vill, men känslorna är svåra
jag kommer aldrig kunna glömma, att det var du som såra
du knäckte mig på mitten och brände upp min tro
att du dissa på sms äre de du kallar mod
säg mig vem är jag för dig, och vem var jag för dig
du fucka upp allting, och gick vidare utan mig
tillbaks till ruta ett, du slängde mig tillbaks
fast jag gjorde allt, är jag inget du vill ha
vi höll ihop och du sa du älska mig
men känns bara som skitsnack efter att du lämna mig
du hällde salt i mina sår och vet inte var jag står
när du valde att gå utan att säga hejdå

vart ska man börja, finns så mycket jag kan säga
jag känner dig inte längre, var det dig som jag älska
för allt ditt skitsnack gjorde mig bara skit lack
och att du satte mig på en skit plats, gjorde dig bara pinsam
du sitter och bara hotar och du tror att jag tar åt mig
och det finns så mycket nu som jag borde ha sagt åt dig
jag vet det sägs många gånger nu efter ett tag
det var aldrig någon kärlek det var bara rent hat
en kort period som har satt spår i mitt liv
och du anklagar mig för saker för att bli av med din skit
jag nämner inga namn för du vet ändå vem du är
och att hänga ut dig i en låt, det är du inte värd
efter allt som du har gjort, säg mig vart har du hamnat
och hur långt kommer du att komma om det är såhär du handlar
du har förstört så mycket för mig efter det som du har gjort
och i mina ögon nu är du begraven under jord

Kommentarer
Postat av: Madeleine<333

Vem menar du? :(



Är det jag? ...

2010-12-15 @ 20:40:24
URL: http://madjoh.blogg.se/
Postat av: Liza

Min o Anders låt ju :) Hihi

2011-01-06 @ 21:16:23
URL: http://lizabacklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0