Dag 5 / vad är kärlek.

Själv har jag varit kär två gånger, riktigt kär menar jag då. Såklart har jag väl smågillat något hit och dit. Men KÄR har jag endast varit två gånger. Lite privat att skriva ut namnen i bloggen.
När jag träffade personen jag var kär i så kände jag hur det pirrade i hela kroppen och blev typ stum. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga när jag såg han. Just nu gillar jag en person, och somsagt så pirrar det i magen när jag ser han. Och är oftast blyg när vi träffas. Så för mig är kärlek när det pirrar i magen när man ser personen, man saknar den jätte ofta. Det kan vara kärlek till sin bästa vän eller vad som helst. Bara man själv gillar personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0